Çarşamba

MoN cHI cHI hakkında son gelişme...

Miss Coco Nut tatilden döndü! (bu Nut soyadını kendisi bulmuş bu arada), hemen aldım yanıma başladım gene beynini yıkamaya. Olayın tarihçesi burada. Ha unutmadan su diyalogu da yazmaliyim "Coco, did you miss me?" " Noo, because, you missed me!!"

Mon Chi Chi'ye gelirsek, çok ilginç bu sefer güzel bir cevap verdi! Aynen şöyle dedi 'I will bring Mon Chi Chi back and you will be very happy!' tabii ben kulaklarıma inanamadim tekrarlattım birkac sefer: cevap tutarlı. Tek bildiğim mcc'nin Two Voices oldugunu anlayabildigim eski okulunda olduğu...O okula ne zaman gider, alır getirir henüz belli değil :) Bu okulda olduğu bilgisine ilk başta inanmayıp aşağı kata inip oyuncak dolabını ve o minik bavulunu karıştırmak sureti ile dedektiflik yapmıştım geçtiğimiz ayda ama sonuç negatif :))) (bu dedektiflik, türkçeye çevirirsek "aa bakalim hangi oyuncaklarin vaarmiiiisss??? seklinde sorular sorularak oyuncak dolabi acilmak sureti ile yapilabilir)

Not: Bu aralar kendisi İngilizcemi düzeltmekle pek meşgul. 4 yaşındaki birinden yeniden ingilizce öğreniyor olmak hoş görünmese de baya eğlenceliymiş aslında :) Bir de Dutch derslerine başladı bu aralar hadi hayırlısı...
MON CHI CHI GERI GELDI EYLUL ITIBARI ILE!

1 yorum:

  1. canuum uğraşma çocukla bırak bak kendi haline relaks canum relaks

    YanıtlaSil