Cuma

Ilham geldi, sonra da temizlikci...

Ilham geldi!
Aldim tuali onume...
En mavisinden boyamak istedim, masmavi, denizi tasvir etmekti aklimda olan.
Ultramarine Blue...ne kadar guzel bir isim...
Hersey guzel basladi...Heyecanlandim, bu sefer guzel birsey yapiyorum galiba dedim...
Biraktim roller'i, ellerimle daldim resme, parmak uclarimla dalgalar yaptim...dokular cikti ortaya...
Biraz da gun batimi ekleyelim dedim, kirmizilar, sarilar, turuncular koydum karsi koseye, gunesi andirsin diye de biraz parlaklik kattim bronz tonu ekleyerek...
Biraz da altin rengi,
"Tamam simdi oldu" dedim,
birkac saniye durdum, durdum, durduumm...
Iceriden aldim bir tarak basladim resmi taramaya...Taradim, beyazlar kattim, sarilar ekledim, renklerle oynadim...
CK yorum yapti : Hah basladi bizimki diye...
"Sanatciya karisilmaz, ismarlama sanat olmuyor iste" dedim, cunku onun icin Ege denizini resmetmekti aklimda olan...
Gitgide tum renkler karismaya basladi...Birseylerin kotuye gittigini anladim...Once maviler asiri sarinin etkisi ile yesile dondu, sonra kirmizilar kahverengiye...Beyaz yardim edemedi tualin ustundeki katmanin gitgide koyulasmasina...Karisti, karisti...Finalde Haki renk cikti bu kadar karistirmanin sonucu olarak...
Sonucta ne mi oldu,
benden bekleneni yaptim!
yaklasik 45 dakikami, 100 ml boyayi, 50 ml heavy medium gel'i, bir suru parmagimi, taragimi, mutfak scoth brite'ini, yerlerdeki parkeleri (ev sahibinin nasil olsa), sortumu, litrelerce suyu feda ettim...vee...
Tuali yikadim!
Simdi bembeyaz bana bakiyor, sanki hicbirsey olmamis gibi aramizda...Hic dokunmamisim onun beyaz safligina, o hic ses cikarmamis ustunde oynadigim oyunlara...Simdi bir sonraki maceramiz icin beni bekliyor, ben de ilham gelmesini...
Aslinda herkes istemez mi cogu seyin boyle bir anda kolayca yikanip gitmesini ve unutulmasini!

2 yorum:

  1. Bazen boya gider izi kalir...bak tuval bembeyaz olmus ama, bence sana da su ana kadarki en tatli yazilarindan birini yazdirmis daha ne :)

    YanıtlaSil
  2. tam 15 dakika once gene mavi oldu tual! bakalim maviye boyayip hemen yanindan uzaklastim karistirmaya baslamamak icin...bir kosede kuruyor simdi :)

    YanıtlaSil