Pazartesi

Yurdum İnsanı

Biz buraya geldik geleli hic degismemis yurdum insani. Amacim kat mulkiyetine nasil gecilir? konusuna cevap bulmak...Basliyorum site yonetiminden. Karsima cikan bayan bu isi en dogru sekilde yapacak kisinin adini veriyor. Adi verileni ariyorum, bu islemin ne kadar da zor, yorucu oldugundan, ve bir araci ile halletmemizin dogru oldugundan bahsediyor (araci gene kendisi muhtemelen ki daha oncesinde bu isin takibini yapmak icin 3.000 YTL gibi cuzzi bir miktar istemislerdi). Kapatiyorum, belediyeyi ariyorum. Bir sorum olacakti diyorum, karsimdaki ses "e sor bakalim" gibi gayet 'ne olduguna karar veremedigim' bir cevap veriyor. Bir daha arayip "Kardesss yardimci oluver bi bakem", diyip konuyu dayasam acaba daha cok yardimci olurlar mi diyorum...Hadi alltan alayim, ayiya dayi diyeyim diyorum, o da beni bir buyuk belediyeyi aramaya tesvik ediyor. Bir buyuk belediyeyi ariyorum, oglen vakti oldugu icin cevap alamiyorum. Ogleden sonra haydi bir daha deneme, karsima cikan kadin is arkadaslari ile muhabbet icerisinde. Bir yandan beni dinliyor, bir yandan muhtemelen onumuzdeki kisa hazirlik orgu oruyor, bir yandan sakiz cigniyor, bir yandan da bana cevap vermek yerine arkadasina "ha bu cok guzel bak, ha öhö öhö pardon ne diyordunuz???" ben soruyu tekrarlarken fisildayarak yandakine "cok yakismis de mi?" gibi sorular soruyor, ben gene ya sabir seklinde soruyu tekrarliyorum, kadin kendinden emin degil, bir cevap veriyor ama tekrar sorsam baska bir cevap verme olasiligi cok yuksek.
Iyisi mi daha fazla kadinin aklini karistirmadan arkadaslari ile muhabbetini bolmeyeyim diyorum. Bir deneme daha yapiyorum, sonuc: belediyeye bizzat gidip yuzyuze bu iskenceyi cekmedikce bu konuda bilgi almak imkansiz...ya da bir guzel araciya o hic haketmedigi parayi verip, kendinizi de keriz gibi hissederekten bu isi cozmek...Belki dogrusu da budur bilemiyorumç Telefonu kapatıp, bu insanlardan yaklaşık 2500 km uzakta oldugum icin gecici bir mutluluk hissedip gulumsuyorum...

3 yorum:

  1. her Turkiye seyahati oncesinde icimde ucusan o heyecan ve sevinc kelebeklerinin yurduma ayak basar basmaz olmesini saglayan insanlardir iste bu tipler... devlete sirtini yaslayip 657 bizi koruyor rahatligiyla ve yilikligiyla isi sisiren, 9-5 mesaisi bitse de eve gitsem diyerek senin gibi binbir guclukle 2 kelime ile isini cozmek varken dunyayi sana zindan eden tiplerdir bunlar, valla kesin isini adabiyla hakkiyla yapan devlet memurlari da vardir yurdumda ama bana 30 senedir daha denk gelmedi:))

    YanıtlaSil
  2. Bana da coook nadiren denk geliyor, ama o zaman da boyle davranilmaya alismis bunyede sok etkisi yaratiyor :)

    YanıtlaSil
  3. yurdum insani degismez:)

    YanıtlaSil