Salı

Okunasi, Dinlenesi, Yenilesi :)

Okunasi icin Elif Safak=Siyah Sut- Pek seker anlatmis o aslinda her birimizin icinde olan minik kadinciklari :) Ilk basta lohusa bunalimi kitabi okumaya ne gerek var diye sığ bir sekilde dusunup uzun sure almamistim ama coook derin bir hata etmisim...Cok okunasi bir kitap bence... Dinlenilesi icin ATB Pres. Flanders-Behind...buraya basıyoruz, sarkıyı buluyoruz, dinliyoruz...pek hosuma gitti bugun kesfettim kendisini! Bu siteyi vocal trance seviyorsak kaydediyoruz...
Yenilesi icin marketten bir poset Quinoa alıyoruz...Benim kendisi ile ilk tanışmam Portland'da bir Peru restaurantında olmustu. Ilk gordugumde yanında mantar da vardı, daha dogrusu ustunde. Baktim gene raftan bana goz kirpiyor kus yemi misali, hadi alayim bu sefer dedim, aldigimdan beri pek bir artti muhabbetimiz! Yemesi cok zevkli, nasil yapacaginiz yaraticiliginiza kalmis, bana gore biraz suslu ince bulgur kendisi. Efendim ben bunu yeni kesfetmis olsam da, Inkalar bunu biiiinlerce yil once kesfetmis ve ekip dikmeye, yemeye baslamislar...Glutensiz oldugu icin Colyak hastaligi olanlar icin de uygunmus. Protein, kalsiyum, demir vs ne ararsan da varmis icinde...artik ne aradiginiza da bagli :) NaturWinkel marketinde bulunabilir kendileri. Ayrica Amaranth gibi bir arkadasi da var, henuz onu denemedim. Pismis ve pismemis halini sagolsun birileri cekmis koymus...
Ikinci yenilesi ise yagda hafif oldurulmus (bu oldurme sozcugunu kim bulmus?) kirmizi lahana. Bunu da yeni Amsterdam gelinimiz Asli sayesinde ogrendik. Muhtesem birsey! Sarimsakli yogurt da inanilmaz yakisiyor ustune!

1 yorum: