Perşembe

Mon Chi Chi ve Coco

Mon Chi Chi...Cocuklugumdan gelen bir dost. Daha dogrusu ruhu ve tanismamiz cocuklugumdan geliyor, zira benim ilk Mon Chi Chi'min sonu kapicimizin esi tarafindan temizlik esnasinda asagiya atilarak kendi cocuklarina verilmesi olmustu. Cocuk akli iste gidip de alamadik ve Mon Chi Chi ile yollarimiz uzun sure once ayrildi. Ta ki 2007 Japonya gezimiz sirasinda Tokyo'da kocaman Mon Chi Chi magazasini gorene kadar! Tahmin edilecegi uzere hemmeen bir Mon Chi Chi edinildi, en klasiginden, en eskiye benzeyeninden, en cocukluguma dondureninden.

Mon Chi Chi tuylu hayvan tabii, toz falan olmasin diye kendisini cekmecelerin birine koydum buraya tasininca. Mutlu mesut biberonunu eme eme uyuyordu kosesinde...Ta ki bir gun Coco onu bulup asik olana dek...

Gelelim simdi Coco'ya...Kendisi 3 yasini bitirmek uzere olan ve tam "Fooouurrr" yasina girecek olan minik alt komsumuz! Tatli mi tatli, dilli mi dilli. (Burada bu notu eklemem lazim, kendisinin benim hakkimdaki ilk yorumu su oldu " You have funny eyes!!! (kikirdamalar) aannnd funny eyebroowwsss!!") Devamli neden neden diye pesinde dolaniyorum ama cevabi "becausee you are funny" oluyor....Ha bu arada dogumgunune ust kattan taksi ile gitmemi istiyor, ona henuz bir cevap bulamadim..."Tamam taksiyle gelirim" dedim(bu Amsterdam taksileri konusuna deginmek lazim).

Neyse simdi Coco ile Mon Chi Chi ne alaka dersek, Coco ile haftanin bazi zamanlarinda oynama seanslarimiz var. Bunlarin ilkinde kendisine bir kac deneme yaparak oyuncaklarimi cikardim. En kaybedilmesi zararsiz olandan baslayarak ( Sipsimel'den kalan oyuncaklarla-affet tatlim). Baktim hic oyle bizim memleketin cocuklari gibi "bu da benim ossun muuu?" duygu somurulerine, simarikliklarina girmiyor, hadi dedim ayilari da cikaralim.
Tosun zaten ortalikta ama onu eline almasi bile zor kendisi 5 kilo falan..(bknz yanda) Devaminda esek geldi falan derken doktuk tum oyuncaklari. Biri haric: Mon Chi Chi...
Bir gun beklenen oldu. Ayiyi cok seviyordu, almak istedi uyutmak icin, ama sadece 1 haftaligina. "Tamam" dedim "bir hafta sonra getireceksen olur". Bir haftanin sonunda ziyarete gittim minik evini, ayiyi da aldik ciktik yukari...Ohhh ayim geri gelmisti! Bu kiz cok akilli, aldigini da geri veriyor, demek ki artik Mon Chi Chi ile tanisabilir! Ne yanilgiymis meger...

Mon Chi Chi ile tanistirmama firsat vermeden icguduyle midir anlamadim basladi yatak odasinin cekmecelerini acmaya, bir yandan da o tatli British aksani ile " I am just looking" diyerekten (bir sey almayacagim icin rahat olsun psikolojisi) benim don cekmecemi desmeye. "Aman!" dedim "sen git erkek tarafini des". Desmesi ile Mon Chi Chi'yi bulmasi bir oldu. Bir kac saniye suren sessizlik ardindan eline aldi. "I have to sleep him" dedi. Dedim masum bir fikir, ayi gibi alir bir hafta oynar, geri getirir. " Tabii" dedim, "Al oyna getir gene". Ama getirecek misin diye de bir onay sorusu sordum " Yeeess, of courseee" dedi.

Gidis o gidis, bir hafta gecti, iki derken, dedim olaya el atmam lazim. Indim bu hafta bir aksam ustu yemegini yerken yakaladim. " I have a surprise for youuuu!!" dedim, dedim ki eve gelmesi icin ilginc birsey olsun(tamam pijama almistim onu da verdim). Gelecek misin diye sordum, "Yesss, of courseee"! Tamamdir Mon Chi Chi isine el atabilecegim. Tam kapidan cikicam demesin mi donup de babasina "Papa, you have to come with us!" Ya guzelim, tatli Coco'm, orada annen falan dururken simdi baban nereden cikti! Benim herif oldurur beni, elin adaminin ne isi var playgroundumuzda! Neyse, "yok babana degil sana supriz" gibi seylerle kandirdik, geldi benimle...

Aldim karsima, basladim aglamaya : I miss Mon Chi Chi sooo much! Where is he? (bu arada bu aglayarak cocuga istedigini yaptirma isi biz Turklere mi mahsus acaba???)

Coco, her zaman hazir cevap Coco, dondu o sarisin poposunu baska seylerle ilgileniyor! Eyvah dedim bir umursamazlik var, tehlikeli. Arttirdim aglama dozumu " When will you bring him back? I missed him soo muchh" (bu arada iyi ki annedir babadir etrafta degiller, diyecekler uyduruktan bi maymun vermis, cocugu da o yuzden cagirmis) Neyse ben agladikca baktim geldi ilgilenmeye basladi. " He is sleeping in my place" e tamam bunu ben de biliyorum, "ne zaman gelecek peki "dedim, "not this week!", oh be demek ki getirecegini unutmamis, "maybeeee next week, we will see"..."????"

1 Haziran itibariyle guncelleyelim: Mon Chi Chi hala yok, israrla sordum, aldigim cevap: " I can't find him!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder