Perşembe

ENVY

Hep iyi yerleri yazacak degilim tabii ki. Arada begenmediklerimizi de ekleyelim ki dengeli olsun. Adina bakip da yanilmamak lazim, hic de kiskanilasi bir mekan degil Envy...yani en azindan benim, benimkinin ve Gos'un gozunden...

Efendim bir Eylul gunu, yeni mekanlar kesfedelim dedik...Prinsengracht uzerinde, disaridan bakinca oldukca hooos gorunen Envy ilgimi cezbetti. Hemen bir rezervasyon yapildi akabinde. Ilk giris, baslangic, Bresaola guzeldi...Ben ki cig et yemem, kuru et yemem, sarkuteri yemem diyen insanim, yedim afiyetle...

Devaminda dedik, herkes birsey secsin ortaya soyleyelim paylasalim. Secilen lezzet toplarindan biri hamburger oldu. Hamburgerin masaya gelisi ile gecenin devaminin hic de "doyurucu" olmayacagi anlasilmis oldu. Cunku hamburgerimiz hayatta gormus gorebileceginiz en mini, en fuzyon hamburgerdi! eti 30 grammis e menude bu bilgi varmis vs vs...ya biz elimizde tartiyla mi geziyoruz, nereden anlayalim 30 gram nasil bir buyukluktur? Neyse herkes basladi birbirine bakmaya, kim once neresin isirsa gibisinden...Sonunu hatirlamiyorum ama ameliyat eder gibi hamburgeri bolusturduk galiba, e hak gecmesin :)
devaminda gelenler de Envy'nin lezzetli ama fuzyonist durusuni hic bozmadi tabii ki...E biz de Turk durusmuzu bozmayip ekmekle Bresaola'ya daha bir hevesle giristik. Ekmek, masada karnimizi doyurabilecegimiz tek oge! (Yalniz ekmegin tadi cok iyiydi hakkini vermek lazim)

Ben merak ettim gene de gitmek isterim diyenlere, buradan buyurun diyoruz...

Not: Envy aslinda buyuk bir zincirin fuzyon halkasi...Nevy, Vyne, Supper Club vb diger mekanlari...Supper Club Amsterdam da tavsiye edilmeyesi yerlerden benim icin!

Envy'nin onunde merakla cama yapisan turisleri gordukce "Hayirr, yapmayinnn, girmeyinnn" demek geliyor icimden ama tutuyorum kendimi :)

Cikarilan dersler: 1. Dekorasyonla karin doymuyor. 2. Ekmek en iyi dosttur! 3. Mutfak terazini yanina al fuzyon yerlere giderken. 4. Acsan cig et de yenirmis!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder