Çarşamba

Thai Mutfagi...Yuummmyyy!!!


Amsterdam mekanlarindan soz ederken en sevdigimiz Thai restaurantini da yazmadan gecmek olmaz...Soen! Mideye acinin en guzel sekilde sirayet etmesi icin arasira gidilmesi gerekiyor:) Griptir, nezledir, usutmedir bunlara da birebir! Prinsengracht ustunde hemen Anne Frank'in karsilarina denk geliyor...Favorimiz 64 numarali iki aci yildizli Keang Kiow Waan. Tercumesi sanirim yesil tatli curry. Aciyi isme yazmayi unutmuslar! Her ne kadar hindistan cevizinde yuksek oranda doymus yag oldugunu ogrenmis olmam saglik duskunu yanimi uyarip Thai yemeklerini yeme sikligimi azaltmis olsa da, arada bir yemekten zarar gelmez ogretisi ile yola devam ediyorum. Bu arada bu yag orani ve zarar haberi ile ilgili politik olduguna, bitkisel yag uretenlerin oyunu oldugunu soyleyenler var ama bilemiyorum...Eskiden yesil curry'yi de marketten alip evde Thai yemegi denemeleri yapardim ama bugun baktim pakete ne kadar cok E var icinde! kalsin kalsin, en son ben olucem dunyada(!), yemem sagliksiz seyleri!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder