Çarşamba

Gezdim Tozdum Sevdim











Gezmek tozmakla ilgi birseyden su anda cok eminim...artik sehir gezmeyi sevmiyorum! Aktivite olmali, farkli kultur olmali, kiliselerden ve muzelerden baska birsey olmali! Kilise ve muze gezenlere saygim sooonsuz olmakla birlikte ben artik hazzetmiyorum (hic etmis miydin acaba?)??? Lokal tatlar, pazarlar, fotograflamaya deger koseler, mumkunse orada yasayan insanlarin hikayeleri...iste bunlara degiyor kalkip da o kadar ucak yolculugunu yapmak...gun gectikce daha da mi tembellesiyorum, ne oluyooorrr??? En cok sevdigim koselerden biri Japonya oldu...Mayis ayinda cherry blossom vakti gitmek sart, ama ne zaman? PS: Bu yazi bir Japonya tanitimi yazisi degildir tabii ki, Japonya ustune oturup uzuuun uzuunn yazmak lazim, bir baska gune artik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder