Çarşamba

Freeshopsal Öneriler



Freeshop benim icin adinin tam ziddi anlamda özgür olmak bir yana en fazla 5-10 dakika kalabildigim, bazen hic giremedigim, her girdigimde de en az iki parfum sıkıp cıktığım mekanlara verilen genel isimdir.


Niye bu kadar kisitli vaktin var derseniz, ic hat olsun dış hat olsun ucuşa hep 1 saat kala havalimanina teşrif ederiz biz (Elite Plus sağolsun:). Ben dakikalari sayarken biricik aşkım son anda gitmenin verdiği büyük keyifle yayılır da yayılır araba koltuğuna. Onun için de erkenden havalimanına gitmek çook büyük bir ızdıraptır. Bu son anda havalimanına gitmelerin bir diğer versiyonu da son anda karar verip gitmektir. Bavul hazırlamak, evi toparlamak, ödenmemiş faturalarınızı ödemek vs için sadece bir iki saatinizin kaldığı versiyonlar...

Konuyu dağıtmadan ben önerimi yapayım. Reklamsal konuları sevmem ama şans eseri yaklaşık 10 dakika süren son freeshop ziyaretimde aldığım Dior Skin Nude göz altı kapatıcımdan pek memnunum.

1.5 yıldır Clinique kullanıyordum, rengini tutturmam biraz vakit almıştı ama son beraberliğimizden memnundum. Huyum batsın aynı ürünü uzun süre kullanmak bayar beni (parfüm vs için de aynı durum geçerlidir). Yeni birşeyler olmalı illa ki. Baktim Clinique kapatıcım 6 aylık şanlı şeref süresini doldurmuş, artık ayrılmamız gerektiğini ve hayatıma yeni ürünlerin girebileceğini, gene de dost kalabileceğimizi anlattım ona ve çöpe yolladım kendisini. Clinique maskaram da ne zaman açtığımı hatırlayamadığım için aynı yolun yolcusu...

Neyse freeshopta satış danışmanına yanaşıp "Beeen bir göz altı kapatıcısı arıyorum, hafif olsun, parfümsüz olsun, ama güzel de kapatsın, tenime uysun..." şeklinde kriterlerimi sıralarken, kendimi Dior standının önünde buldum. Dior da yıllar önce kapatıcısını kullanıp parfümünden dolayı çok da sevemediğim bir markadır. Önyargı ile yaklaşmıs olsam da yeni çıkan mineralli ve hafifi ürünleri Dior Skin Nude Hydrating Concealer'ı kısıtlı vaktimde almış bulundum. İlk gözlemlerime göre gayet güzel bir ürün. Gerçekten hafif ve nemlendiğinizi hissediyorsunuz (eğer benim gibi her gece göz altı nemlendiricisi kullanma konusunda tembelseniz tam size göre bir ürün). Hem de kullanma süresi 1 yıl, yani 6 ayda bir yarısı bile kullanılmamış kapatıcıları atıp durmama gerek kalmadı!

Yok benim gözaltı kapatıcım kaşımı, gözümü, torbalarımı, morluklarımı, her yanımı kapatsın derseniz sizin için mükemmel ürün olmayabilir.

Bu arada satış danışmanının "göz altlarınız her zaman böyle mor mu, yoksa özel bir durum mu var? diye sormasına hic hic sinirlenmeyip "hamileyim de, demirdendir" şeklinde kendi çapımda bir cevap veriyorum (ayrica sabahin 7 sinde baska ne renk bekliyordu ki?), ama yalaaan evet benim gözaltlarım mooor, torbam yok ama morlugum var, onları da seviyorum kardeşimmm! Renk katıyorlar yüzüme!

Ek olarak geri kalan 4 dakikamda da bir adet Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting maskara aldım, henüz onu tam çözemedim ama değişiklik iyidir iyi :)) Zaten benim için makyaj bu iki ürüne ilave bir de allıktan oluşur, onu da bu aralar kullanmıyorum.
Bu alışverişimin sonunda bir ilke imza atıp son çağrıda uçuşa yetiştim, hatta eşimden sonra güvenlikten geçmek bile yeni aldığım makyaj ürünlerinin verdiği keyfi bozamadı :)

3 yorum:

  1. Ben de 1 senedir Sumptuous kullaniyorum :) "Saf zeytinyagi var icinde, kirpikleri besliyo" dediler aldim, memnunum ama. Kirpiklerim nistepen daha yumusak oluyo bu rimelle.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mugmela,

    Yorumumu edit ediyorum, nispeten'deki typo nedeniyle :))

    Ben de 1 senedir Sumptuous kullaniyorum :) "Saf zeytinyagi var icinde, kirpikleri besliyo" dediler aldim, memnunum ama. Kirpiklerim nispeten daha yumusak oluyo bu rimelle.

    YanıtlaSil
  3. Peki benim sana yazdigim cevabi kim edit ettiii? nereye gitti bu cevap?
    neyse dun usenmedim kutusuna baktim gercekten de zeytinyagi ve turevleri varmis icinde, sanki dogal bir urun kullaniyormuscasina sevindim:) oysa alakasi yok, kim bilir ne kimyasallari yediriyoruz bunyemize bu kozmetiklerle :)

    YanıtlaSil