Perşembe

Kimin Dogrusu?

Candan gene guzel bir sarki sozune imza atmis yeni albumunde.
Parcanin adi "Kimin Dogrusu".

Baskalarinin hayatini oyle cok ve oyle gereksiz yargilayan bir toplumuz ki, bu parcayi hepimize gonderiyorum :)

Ha bu arada Hollandalilarin oyle olmadigini dusunuyorsaniz, cok coook yaniliyorsunuz. Yani birakalim Hollanda'da kimse kimsenin yaptigini takmiyor soylemlerini.

Birazcik oturup gozlemlerseniz ya da iclerine girerseniz hic de oyle degil.

Tamam bizim ulkedeki gibi taciz boyutuna getirip sorularla sizi bogmuyorlar ama asiri merakli ve yargilayicilar kesinlikle. Sadece caktirmiyorlar diyelim. Caktirani da vardir kesin.

Biz yargilamiyor muyuz? Evet evet yargiliyoruuz :))

De Storm isimli filmi de izlerseniz biraz anlarsiniz ne demek istedigimi.

Igneyi herkese batiriyorum,

Dun yaptigim tombis peynirli pogacalarimi da yanima alip koltuguma geciyorum, herkese sadece kendi hayatina baktigi guzel bir persembe gunu diliyorum! :)

2 yorum:

  1. merak insana özgüdür ama yargıladıklarını katiyen düşünmüyorum.. aksine kişisel sınırlara çok dikkat ediyorlar, sınırı aşmıyorlar, aşanı uyarmayı da vazife biliyorlar. :)

    YanıtlaSil
  2. haklisin kisisel sinirlar konusunda cok iyiler, bizim ulkede hic olmayan birsey :) ama icten ice yargilamalarina engel degil bu:)sadece yargilayip belli etmiyorlar...

    YanıtlaSil