Salı

Beautiful Colors Inside Me

Kulagimda Morandi'nin Colors parcasi, bahari kutluyorum. Hollanda'nin en yagissiz, en cicekli, en renkli, en yasanilasi, en burada olunasi donemi bu benim iki yildir gordugum kadari ile. Biz de gunesin ve baharin tadini cikariyoruz bugunlerde.
Yanimda biricik annem, bana ve gobegime yardimci olmak icin bizimle kaliyor.

Haftasonu Lisse-Sassenheim civarindaki lale tarlalarina dogru yola ciktik, rengarenk lale, sumbul, nergis tarlalari hem burnumuza hem gozumuze, hem gonlumuze senlikti....Gecen yildan beri icimde kalan lale konseptli fotograflarimi da keyifle cektim(ama yukaridaki fotograf bana ait degil). Yol git-gel biraz eziyet oldu ama degdi dogrusu...

Bugunse sabaha bavulda tasinmis, buzluga atilmis, yeniden hayata donmus, tazesinden guzel simitlerin arasina kasar koyup yaptigim tostla basladik. Ardindan alisveris cilginligina kendimizi kaptirip dolandik da dolandik. Ve her zamanki gibi almam almam dedigim Birkenstock'lardan bir cift edinip eve donduk (almazdim daaaa giderek ayakkabilarin icinde bunalan ve sisme potansiyeli olan ayaklarimi dinleyip aldim :)) Yok yok cok rahatmis dogrusu!
Simdilerde gonlum pembe, en cingenesinden hem de! Nerede cingene pembe, koyu pembe bisiler gorsem elimi atiyorum. Benim gardrop oldu pespembe! Ben ki pembeye yillardir uzak durmus biriyim, hormonlar sagolsun her yeri cingene pembe yaptilar. En cok da yan bahcedeki pembeye ciceklenmis bahar agaci ilgimi cekiyor...Son gunlerim buralarda, galiba degere bindi Laren benim icin...Pembeleri fotograflamam gerek acilen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder