Çarşamba

Zeki Triko'nun Model Secmelerindeydim!


Ben dahil 5 kisi yeni sezon mayo secmelerine cagrildik. Ustumde saks mavisi bir bikini sirami bekliyorum. Ayagimda da gene ayni renkte bir topuk saheseri.

Adim okunuyor, one cikiyorum, basliyorum yurumeye. Yalniz birseyler yanlis bu secmelerde. Hepimiz gayet yurdum insani tiplemeleriz. Boy desen 1.65'i gecen yok, basen desen elma armut seklini coktan almis, hepimiz koyu kumraldan esmere tonlanmisiz.

One cikmamla ayagimin tokezlemesi bir oluyor. Ayakkabi yere yapimis sanki, ayagimi kaldiramiyorum. En sonunda atiyorum ayakkabiyi yuruyorum. Gobegim benden onde giriyor secme odasina.

'Yalniz' diyorum, 'ben hamileyim, yani en iyisi ben gideyim de diger arkadaslar denesin sanslarini'. 'Ha bu arada, siz aslinda biraz da sarisin ya da acik kumral yabanci modellerden cagirsaniz daha iyi olmaz miydi???'

Hak veriyorlar, ben cikip gidiyorum, oh ustumdeki stresi atmisim...

Sabahin 5'inde yeni evin catirdamalarina ve kanon yapan klise canlarina esinle uyanip, bir saat saga sola donup olmayinca asagi kata inip etrafi kontrol edip tekrar yatinca iste boyle kabuslar gorulebiliyor.

Bu aralar kabuslar benden sorulur! Degisen hormon dengeleri sayesinde hic bos gecmiyor gecelerim:) Kabustan cok abuk sabuk ruyalar da denebilir gerci!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder