Cumartesi

Son Bahar Temizligi


Son kez yapilan bahar temizligi oluyor bu eylem...O yuzden son ve bahar bitisik degil...Biraz gec olmakla beraber, psikolojik olarak inanilmaz keyifli bir eylem...
Simdi benim bir sorunum var, giymedigim, giymeyecegim kiyafetler, ayakkabilar benim icin cope atilamayan esyalar arasinda. Cunku sogan kabugu, demlenmis cay, domates ambalajlarinin yanina etek, pantolon koymak beni fena halde rahatsiz ediyor! Bu yuzden de dolaplar benim yillardir giymedigim kiyafetlerle dolup tasiyor! Hatta sirf bu yuzden tasinirken bizimle gelen ve bircok Amsterdam evine sigamayan, bu evde kendine ait bir odasi olan ve bu yuzden fazladan kira odedigimizi dusundugumuz bir siyah buyuk dolabimiz var.

Evin yakinlarinda buyuk yesil bir cam copu vari bir depolama alani kesfettim. Dutch ogrenmeden ingilizceye uyarlayarak anladim ki kleiding (clothing), schonen (shoes), huishoudtextile (house textile) atilabiliyor icine! Sonrasini bilmiyorum ama sanirim toplanip ihtiyaci olanlara dagitiliyor.

Bunu gormemle eve gelip dolaplari dokmeye baslamam bir oldu! Dolabi gectim, bir de bahcede bir depo var, o da agzina kadar dolu!

Velhasil buyyuuuk bir bahar temizligi yapip, yillardir hem fiziksel hem ruhsal olarak benimle dolasan o fazlaliklardan kurtuldum! Kurtulduk! Buna en cok benim, evde kullanmadagi esyalar bulunmasindan nefret eden kocam sevindi :) Baktim Noel baba gibi sirtlamis posetleri goturuyor!

2 yorum:

  1. ben de ayrilamayip taa Turkiye'lerden Londra'ya tasidigim (sanki burada alacak yer yokmus gibi)bavul bavul kiyafetleri, ayakkabilari 3 sene sonunda tasinirken kocamin "yok artik bi daha tasima bunlari" demesiyle devasa torbalara koyup charity shop'lara birakmistim, bende de "en azindan satilir da bi hayir islemis olurum" gururu belirivermisti:))) ama insan cidden hafifliyo, gerci simdi benim de bi bahar temizligi yapmamin zamani geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Bir an once yapmalisin!, yoksa kis rehavetine kapilip dolabin iyice icine icine itiyor insan o kiyafetleri, ayakkabilari!

    YanıtlaSil