Pazartesi

Eat, Pray, Love

Bu kitabı (öncelikle kapak tasarımını beğenip:), bir hevesle alıp, önceleri okumakta, konsantre olmakta epey zorlanmıştım (this is me!). Sonra birgün yeniden elime alıp bir çırpıda okumuştum. Kitap Türkiye'de de vaktiyle en çok satanlar listesine girmişti. Kitabı anlatmıyorum, az önce tesadüfen farkettim (Javier Bardem hangi rollerde bir daha karşımıza çıkacak merakından), kitabın filmi çekiliyormuş! Ryan Murphy yönetmenliğinde, ve başrolde Julia Roberts! Felipe rolunde de Javier Bardem! Merakla bekliyorum, 2011'de vizyona girmesi bekleniyormuş...Belki de bu haberi en son duyan de ben olabilirim çünkü haber çıkalı çooook olmuş, ama bana ne :) Bana ilginç gelen Julia Roberts-Javier Bardem eşlemesi oldu! Bekleyelim, göreliimm...

4 yorum:

  1. Bu kitabi ben de senin sayende almistim tatlim ama ben bitiremedim. Bir yerden sonra gitmedigini hatirliyorum, sonra araya bi suru baska kitap girdi. Belki de ben de senin gibi tekrar denemeliyim :))

    Filmi ben de merak ettim, Julia Roberts bu hikaye icin uygun bir secim olmus bence :)

    YanıtlaSil
  2. Cook da etkileyici, surukleyici bir kitap degildi bence de. Ama Binbir Gece Masallarindan iyiydi sanki :)) Beraber gideriz belki sinemada!

    YanıtlaSil
  3. Javier-Juli ikilisi harikaaa! Hadi bakalim :)

    YanıtlaSil
  4. Internette bu ikilinin uyusmadigi hakkinda yazilar cikmis, en iyisi izlemek ve karar vermek galiba.

    YanıtlaSil