Çarşamba

Yuzmek ya da yuzememek...

Insan kendi ulkesinden uzakta, hem de dogal guzellikler acisindan daha da bir uzakta olunca anca fotograflarla avunuyor (ya da atliyor ucaga 3 saatte Ege'ye iniyor :))
Hollanda bisiklete binmek icin yaratilmis bir ulke olsa da insan arasira bir dag falan gormek istiyor etrafta!!! Bu kadar duzluk akillara zarar. Hadi duzlugu gectim suyun rengi nedir oyle? Zaten bu Avrupa ulkelerindeki nehir ve kanal sohbetlerine artik imtina ile yaklasiyorum. Yok iste bizim denizlerimiz gibi turkuaz bir renk yok sizin ulkelerinizde:) Amerika desen ayri bir felaket bana gore "denize girmek" icin. Tamam deniz yok okyanusa giriceksin de, her biri digerinden fena! Atlantik mi istersiniz Pasifik mi? Bir kere okyanusa girmek yurek istiyor. Her yerde yer alan bugun kirmizi bayrak var giremezsin, bugun sari bayrak var-gir ama k.ci kolla uyarilari insani sudan uzaklastiriyor. Hatta asagida goreceginiz uyariyi gorunce (olay Pasifik'in x kosesinde geciyor) biz "Yok artik! bu suya girmemizi beklemiyorlar herhalde" demistik! Neden kisaca GIRMEYINIZ yazmazlar ki sevgili Amerikalilar...
Dangerous Shore Break ve Sudden Drop Off favorilerim! Her cumlenin sonuna da bogulabilirsiniz vs yazip yureklere korku serpmekteler...
Oysa bizim denizlerimiz boyle mi! Bir kere bize uyariya zaten gerek yok. Gerci Bodrum'da meteor cukuru denen yerde uyari vardi - ben gene dinlemeyip 18 metre diye rivayet olunan yerden atlayip (bircok kisinin yaptigi gibi) fena halde sakatlanmistim, sonuclarini burada anlatmayayim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder