Çarşamba

Queens Day Is Fikirleri


Queens Day'in ne kadar turuncu oldugu malum...Bir de olayi sadece fotograf cekmenin disina tasiyanlar icin ayni zamanda yesil de bir gun! Yesil derken para anlaminda diyorum, gerci eurolar rengarenk!
Simdi bu vergisiz kazanc gununde sadece pili pirti satanlar disinda gercekten kar (yumusatm aisarete neredeydi?) eden insanlar da mevcut. Bakiniz alt komsumuz! Bize aylar oncesinde "Ben Queens Day'de bira satacagim" dediginde birbirimize bakip gulmustuk, olayin ciddiyetini farkedememistik. Ben de "iyi ben de mercimek koftesi satarim yaninda" gibi soylemlerle olayi gecistirmistim.
Tarihler 30 Nisan'a yaklastiginda baktik alt bahcede bir hareketlilik basladi. Kutu kutu biralarin arkada depolandigini gorunce demek ki dogruymus seklinde heyecanla o gunu beklemeye basladik. Komsumuz bir guzel buzlu kovasini kurdu, basladi biralari satmaya! Yukaridaki fotografta gorulebilecegi gibi sirtina da Coco'yu aldi.
Bizim ulkede bir dusunun! Gayet iyi gelirli komsunuz bir bayram gunu cikip seyyar saticilik yapacak! Tamam seyyar degil ama tezgah seyyar! Olacak is degil!!! Iste ne kadar yargilayici, onyargilari olan, kimsenin kendi olmasina onem vermeyen bir toplum oldugumuz ortada. Bu arkadaslar icin ise konu basit : BASKALARINDAN BANA NE! Tabii kar kismi bin euro'yu bulunca "bana ne!" kismini daha da vurgulu soyleyebilirsiniz! Altta musteri yogunlugu goruluyor:) Bence baskalarinin gozunden hayati yasamamayi ogrenmek icin burasi cok dogru bir yer...

1 yorum: