Çarşamba

Mimeliza

Eliza sormus ben yanitliyorum :) Ilk kez mim'lenmenin de keyfini yasayaraktan!

1-Kullandığınız parfümün markası nedir? Kenzo Amour ve Narciso Rodriguez
Ben tam bir parfum delisiyimmm!!! Her cikan kokuyu denerim! Lisede bile edebiyat dersinde ogretmen tahtaya kalk ve bir konu hakkinda konus dediginde "Parfum" konusunu secmistim :)

2-Kullandığınız kremin markası nedir? Clinique - Super Defense SPF 25

3-Şuan okuduğunuz kitabın adı nedir? Op ve Anlat - Alain De Botton

4-En son aldığınız 3 ürünün adı nedir? Ispanya'da yaz gelmis oldugu icin ve sicaklik 30 derece civarinda oldugu icin bol bagcikli gladyator sandalet (Amsterdam'da belki de hic giyemeyecegimi bile bile)
Coco icin bir minik vahsi ayi ve elbise (belki Mon Chi Chi'yi bunlarla takas edebilirim dusuncesi ile)
Kukuxumusu diye bir markadan kuzulu kupa!

5-En çok sevdiğin 3 dizi film nedir? Sex and The City, Lost (her ne kadar son donem beynimin sinirlarini asmis olsa da), bir de baymadigi bolumlerde Avrupa Yakasi...

hadi ben de mimleyeyim!

Monalisa Dusleri

3 yorum:

  1. Hahahahaaa, monchichi takasina buyruun :)

    YanıtlaSil
  2. Evet buyurucaz, alamazsak da baska yontemlere gececegiz artik :)

    YanıtlaSil
  3. Coco'nun hediyeleri biraz erken vermek durumunda kaldim ve yalniz yakalayamadigim icin kulagina bir iki Mon Chi Chi fisildadim ama baktim annesi yanimiza gelmis gene yarim kaldi Mon Chi Chi kurtarma operasyonum :(

    YanıtlaSil