Perşembe

Soğuk mu yoksa taze mi?

Acaba diyorum, bu havanın hallerinden en çok etkilenen kişiler bizler miyiz?
Hava soğuk olur, 'aman çok soğudu'; sıcak olur, 'ay yanıyoruzzz' şeklindeki yakınmalarımız hiç bitmiyor.
Yazın Coco'yu eve davet ettigim bir gun,bizim salon günbatımı ile beraber oldukça ısındığı için buram buram yanarken bir yandan da uf cok sıcak, ay yandım gibi terimler kullanıyordum. Baktım bizim hatun bana gene laf yetistiriyor "yoo hava gayet iyi, ben memnunum".
Aradan 3 ay gecti, geçen gün pencereyi açtım evden çıkmadan önce sıcaklık kontrolu için, baktım bizimki bahçesindeki sonbaharı süpürüyor o soğukta! Ekim ayı ortalaması burada gunduz 14 derece civarı, o gün de 11 dereceydi sanırım. "Cocooo cok soğuk değil mi, ben üşüyorummm" diye bağırdım aşağıya. Cool biçimde süpürgesini bıraktı, baktı bana "Haayır, soğuk değil, taze hava bu!" dedi. Hayır dedim soğuk işte, bana soğuk!
Beni kaale almadan keyifli keyifli süpürmesine devam etti, ben de sadece kafamı çıkarmış olduğum pencereyi sıkı sıkı kapattım içeri girdim...
Görüldüğü üzere çocuğa küçükten hava şartlarından memnun olması öğretilmiş. Ne kadar Türkleştirmeye çalışssam nafile, o minik bir kuzeyli ve hep öyle kalacak!

Not: Geceleri sıcaklık 3 derecelere iniyor bu ara, buralara seyahat etmeyi düşünenlere duyurulur...Ama öte yandan da bu hafta inanılmaz güneşli...Sanırım buuz gibi bir güneşli havayı, gıpgri ve yağışlı bir güne tercih ederim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder