Cuma

Gecen Sene Bugun

Hafizasini gereksiz her turlu seyle doldurabilme yeteneksizligine sahip insanlardan biriyim.



Eger iyi bir yere gidecegine inanmiyorsam eski esya atamama huyum sanirim beynime de bulasmis. Hersey birbirine linkli, sarkilar, tarihler, parfumler, tatlar, isimler, yerler...


Sanki iclerinden birisini silsem atsam, formulu bozulmus excel dosyasi gibi error verecegim!
Herseyi buyuk bir duzen icinde tarihlerle atiyorum hafizama.

"Gecen sene bugunlerde ne yapiyorduk biliyor musun???" seklindeki sorum, sevgili kocamin kafamin normal calismadigina dair yorum yapmasina sebep oluyor.

Mesela gecen sene bugunlerde, Amsterdam'da kaldigimiz "guzide muhit" dam meydanindaki otelde 2.5 aylik konaklamamizin son gunlerini ve yeni evimize tasinacak olmanin heyecanini yasiyorduk.
2007, ilk defa dunyanin obur yanina dogru cikacagimiz uzun ve Mon Chi Chi'li yolculugumuzun son hazirliklarini yapiyorduk.
2006, Hayatimizda ilk ve son defa, binbir inceleme sonrasi, en batmayacak gorunen sirketten satin almis oldugumuz tur'u yapacak seyahat sirketinin batmis oldugunu ogreniyorduk.
2005, is ariyordum, gorusmelerine gittigim ve ileride calisacagim sirketin beni 3.5 ay surecek gorusmelerden sonra ise alacagini henuz bilmiyordum. Bir yandan da eski evimiz kucuktu diye tasindigimiz(tamam benim yuzumdendi!) yeni evimizin de fazla buyuk oldugunu farketmis, kendimizi uyurken yatak odasina kilitliyorduk :)
2004, Seattle'da gunlerimi bol bol kirmizi yaprak fotografi cekerek geciriyordum.
2003, Isi birakip MBA'e yeni baslamisken, yeniden ogrenci olmanin ve yeni insanlarla tanisacak olmanin mutlulugunu yasiyordum. Hem de bir ay sonra tanisacagim o yeni insanlardan birinin mustakbel kocam olacagini bilmeden...
2002, Ilk defa is hayatina giris yapmis taze mezun, yeni is kadini pozlarinda, 36.5 yuksek okcelerimle pur makyaj ortalikta dolanip, egitim aldigimiz binada buldugum her kosede salima sarinip uyumaya calisiyordum.


Daha da geri gidebilirim ama akillara ziyan olacak biraz daha uzatirsam. Aslinda bu kadar genel bile degil, gun gun karsilastirma yaptigim da oluyor. Faydali birsey mi? Hayir!!! 09/10/09 00.09 bu ani da hafizama bu rakamlarla atarken, iyi geceler ve benimkinden bos hafizalar diliyorum:)

2 yorum:

  1. ne guzel bir hafizan varmis super... bana da hep baskalari hatirlatir,, bu iyi bisey mi sanki? hic de degil, seninki gibi bir hafizamin olmasini cok isterdim,, gecen sene bugun ha.,. hay maasallah... bilgisayar hafizasi gibi..

    YanıtlaSil
  2. iyi degil aslinda! bosaltilmayan cop kutusu gibi yani:) Daha bugun oglen kocama gecen sene bugunlerde neredeydik hatirlaaa diye baski yapiyordum :))) sakat hafiza!

    YanıtlaSil