Pazartesi

Dur Bir Mola Ver!

Bir insan bir kitaba kaç kere başlayabilir? Hadi yeniden başladı diyelim, önceden okuduğu yerleri hiç mi hatırlamaz?
Konuda bahsi geçen şahıs benim, kitap ise Tom Robbins- Dur bir mola ver.
Kitabın ismini içime çok sindirmiş olacağım ki, kitaba 3. kere ve 1 yıllık bir molanın üstüne yeniden başladım!
Aslında ilk başlayışım 2004, sonra 2008 ve şimdi 2009. En son okumam esnasında 80.sayfaya kadar da gelmişim, yani kitabın bir çeyreğini bitirmişim!
Bu sefer kararlıyım, mola vermeden bitireceğim!
Bu arada Tom Robbins'in Parfümün Dansı kitabını (Gözde sağolsun:) inanılmaz keyifle okumuş, hiiiç mola vermeden bitirmiştim. Belki parfümlere olan düşkünlüğüm, belki kitabın geçtiği yerlerin arasında o dönem ikamet ettiğim Seattle'ın olması, belki gene o dönem keşfettiğim pancarın kitapta bolca adının geçmesi...bilmiyorum...ama çok keyifliydi...

8 yorum:

  1. Ayni mola verme durumunun bende "Parfumun Dansi" kitabinda oldugunu soylesem. Sendekinin aksine :))

    YanıtlaSil
  2. Olsun Monam Lisam :) Bizim kesisme kumemizde cook sey var nasilsa :)

    YanıtlaSil
  3. Kesisme kumesiii, geliyorum bak Istanbul'a yakinda sen,ben, mona lisa bulusmaca:)

    YanıtlaSil
  4. bekliyoruz 4 gozle, bu sefer tum onlemler hazir, seni hicbir yere gondermeyecegiz:)

    "gözde"
    adsız olarak gecince alkolik gibi hissettim:)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Adsız, bir ben tahmin edemedim kim olduğunu ama eminim Gozde'den ogreniriz yakında:)(tahmin konularında benden iyidir) Bekleriz her zaman, sen de blog acarsan haberimiz olsun!

    YanıtlaSil
  7. Elcin'cim!
    Ac blogunu da okuyalim:)

    Gozde....

    YanıtlaSil